Het aantal burn-outs is gestegen. Het taboe is er af.

In de week die in het teken staat van de werkstress veel berichtgeving over stressfactoren en over het voorkomen van burn-outs. Vanmorgen las ik dit artikel op de website van de Volkskrant. Het aantal burn-outs is schrikbarend gestegen. Het taboe op burn-outs is sterk afgenomen. Een goede zaak, maar wat doe je er nu aan? Een Burn-out kun je het beste behandelen met een multidisciplinaire aanpak. Een behandeling waar je begeleid door een coach, een emotietherapeut, een osteopaat en een bewegingstherapeut geleerd wordt hoe je het gedrag en de emoties die tot die burn-out hebben geleid kunt ontmantelen. Kijk eens op de website van Burn-out Poli, daar hebben ze veel ervaring met het behandelen van Burn-out. Het is ècht niet meer nodig om een half jaar doodongelukkig op opgebrand op de bank te zitten.

Beweging is goed voor iedereen, en dus ook voor mensen met een Burn out. Yoga leert je goed naar je lichaam te kijken, te observeren en te vóelen. Daarbij kan ik je helpen. Hoe? Neem contact met me op om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Die zijn divers! Van yoga op het werk tot yogalessen in een groep, of privélessen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *